juliusmoq Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Jeg har lige downloaded et blog modul, og vil gerne have det til at være i top horizontal menu, men hvordan gør jeg det? http://kitesurfingkursuskbh.dk/index.php Mvh Julius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Hej, Kan du ikke bare tilføje bloggen som et nyt link under modulet? Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
juliusmoq Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 nej desværre. Men den burde også gerne virke uden at man gør den til et link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Hvis modulet ikke er beregnet til at sidde i topmenuen, vil det jo nok ikke virke, men tjek dokumetationen for modulet eller spørg udvikleren. Ellers er jeg enig med Nikolaj, lav et link i tophorisontal menu til bloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts