boernelager Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Hey alle. Jeg har noget tøj jeg skal have forskellig størrelse på. Derfor har jeg oprettet en ny egenskab "størrelse" med 4 værdier. Det er gået fint nok. Når jeg så kommer ind på produktsiden og skal redigerer varianter, vises der bare blank skærm eller et lille symbol der "loader" og det har nu loaded en time, der sker ingen ting. Any idea hvad jeg gør galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Det er de færreste, der har skiftet til version 1.6 da den endnu er så ny, at der er mange fejl. Måske er det med varianterne også en fejl. Prøv at søge i Bug Tracker øverst i forum under Community Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Hvilket tema kører du på FO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boernelager Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 Vil tro det er "pos_aqule" Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Jeg læste et sted (skal nok prøve om jeg kan finde det igen), at der var konstateret problemer med java i visse FO temaer. Om pos_aqule er imellem ved jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Der er næppe problemer med Java. Du tænker vel på JavaScript. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Vil tro det er "pos_aqule" Virker det med default themet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Der er næppe problemer med Java. Du tænker vel på JavaScript. /Kjeld Ja, naturligvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boernelager Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Anyone der har en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Se post # 7 - har du prøvet med standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boernelager Posted May 27, 2014 Author Share Posted May 27, 2014 Jep - har prøvet standard theme, stadig ingen ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xlpiger Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Har prøvet at genskabe problemet på min testshop dkmode.dk uden held. (std theme) Jeg kører version 1.6.0.6 Jeg kan se på din shop at nogle varianter virker. Bruger du variantgenerator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boernelager Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Hejsa, Jeg har til dels fået det til at virke, Dog viser den nu bare blank skærm hver gang jeg opdaterer en varer. Den gemmer dog ændringer og jeg kan trykke tilbage. Variant generatoren virker ikke som den skal. kan ikke tilføje egenskaber, og derfor ikke generer varianter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts