Carltonn Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Hej allihopJag skulle vilja ta bort "knappen" Lägg i varukorgen och bara ha kvar Visa, finns det något enkelt sätt att fixa detta på?Sen när kunden kommer till produktsidan och ska välja storlek etc ja då ska den ju givetvis finnas där.Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Kommentera bort lite kod i product_list.tpl i den temakatalog du använder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Jag testa med att ta bort lite men då försvann varenda produkt, blev nog lite för mycket.Söker på engelska forumet får vi se om jag hittar något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Hittade det, ta bort rad 20-24 så funkar det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenp Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Hej!Jag skulle vilja ha en lite mer avancerad lösning på det hela, jag vill gärna ha kvar knappen men OM... det finns kombinationer av produkten (dvs du måste välja stlk, färg etc) så skall jag komma till produktsidan (dvs samma som om jag tryckte på visaknappen. Annars så läggs produkten i varukorgen.Är det ngt som ngn har gett sig på tidigare?mvh,/Lwww.hestbolaget.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Har gjort den anpassningen till en kund. Leta upp product-list.tpl för det tema du använder och ändra: {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0) && $product.customizable != 2} {l s='Add to cart'} {else} {l s='Add to cart'} {/if} till: {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0) && $product.id_product_attribute == NULL} {l s='Add to cart'} {else} {l s='Has attributes'} {/if} Sen får du översätta "Has attributes" till något lämpligare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts