mfj31dk Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 (edited) 1.6.0.6 Mine varer vises dobbelt på frontoffice - er der nogen som kan give mig en forklaring på hvorfor samt hvordan jeg undgår det? Mvh mfj Edited May 6, 2014 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Hej, Gælder det alle produkter, eller kun på forsiden? Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Problemet var at der var tale om en nyinstallering af 1.6.0.6 og der var markeret i visning af nye produkter, dvs. at både de oprindelige annoncer/billeder på frontoffice også blev vist som nye produkter.Såsnart jeg deaktiverede "nye produkter" var problemet løst.Hvad der så sker senere når der er kommet så mange produkter på frontoffice at det maksimale antal er opfyldt og jeg aktiverer "Nye produkter" ved jege endnu ikke, men den tid den sorg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts