prestadevelop Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 har et problem når man vil tjekke ud med paypal på min shop: www.presta.dkMan tjekker ud med danske kroner, men når man kommer til vinduet ved paypal ser man beløbet i US dollar. Jeg har prøvet stort set alt. Indstillinger i min paypal konto. Indstillinger for modulet i prestashop. Afinstalleret modulet og installeret det igen. Prøvet en tidligere version af modulet og så videre. men den bliver bare ved med at vise den forkerte valuta når man kommer til paypal siden.HJÆÆÆLP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Jeg har lige prøvet i min demoshop, og det virker fint med DKK. Har du sat op i PayPal, at du kan modtage betalinger i kroner?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Hej Kjeld, Ja det har jeg været inde og sætte op.(er jeg ret sikker på ihvertfald) kan du hurtigt forklare hvor det er henne derinde? Er det modul version 1.6 du prøver med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Ved du om der findes andre PayPal moduler man kunne prøve at installere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Du kan jo prøve med PayPalAPI i stedet. Og ja, det var version 1.6, jeg prøvede med./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 men api kræver at jeg har: "In order to use your PayPalAPI payment module, your webserver NEEDS to support SSL protocol (eg. openSSL).Without SSL, PayPalAPI module will not be able to contact PayPal."Har gigahost det? Eller kan man slå det fra på en eller anden smart måde i modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Hej fluer...Jeg havde samme problem, fordi jeg i valutaer havde skrevet dkr i ISO feltet... Der skal stå DKK, så burde det virkemvh.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 GENIALT! Mange tak Jan, der reddede du lige min weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias E Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Jeg havde samme problem, fordi jeg i valutaer havde skrevet dkr i ISO feltet... Der skal stå DKK, så burde det virke Hvorhenne ændrede du dette? Har samme problem, men kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre fra dkr til DKK.EDIT: Ah, jeg fandt ud at det. Ellers tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts