Guest Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 (edited) Jeg vil gerne have sorteret mine kategorier på en anden måde. Hvis jeg ikke husker meget galt, så kunne man det i backoffice under kategorier, hvor der var nogle op og ned pile, så man kunne flytte kategorierne. Dem får jeg ikke frem. Kan det tænkes, at de er røget sig en tur i version 1.5.6.2? De er sat til sortering efter position under Moduler>Kategori blok. Men hvad hjælper det, når jeg ikke kan ændre positionen. Edited May 2, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Du skal vælge filter før de kommer frem, lidt underligt lavet http://view1.w20.dk/VKLe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Nu er det jo ikke varerne, jeg vil sortere, men kategorierne Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Hvis du trykker på pilene ved position så skulle de gerne komme frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 YARK!!!!! Det er nok det eneste jeg ikke har prøvet...... Det hjalp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts