Niller Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Kan det passe man kun kan bruge en rabatkode en gang, eller kan man lave det om et sted jeg ikke har set. Vil gerne bruge en kode til alle nyhedsbrevsmodtager, men den er nu brugt en gang og virker så ikke mere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 I version 1.5.3 kan du sætte et antal gange en rabatkode kan anvendes. Det sker samme sted som du opretter selve koden. Jeg ved ikke hvordan det er i de tidligere versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Du skal så lige være opmærksom på, at kunden kan bruge den flere gange på SAMME ORDRE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Du skal så lige være opmærksom på, at kunden kan bruge den flere gange på SAMME ORDRE! Det afhænger muligvis af version. I 1.5.3 er der i Betaling -> Regler for kurv -> Indkøbsvognsregelbetingelser to felter: - Alt tilgængeligt (med forklaringen: Indkøbsvognsreglen kan kun anvendes til de første X kunder) - Total tilgængelig for alle brugere (med forklaringen: Kunden vil kun være i stand til at gøre brug af indkøbsreglen X gange). ... og det virker faktisk som beskrevet. Hvad tidligere versioner gør aner jeg ikke men i 1.5.3 virker det som det skal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Så har det muligvis været en bug i 1.5.4.1., for der kunne kunden godt bruge samme rabatkode FLERE GANGE PÅ SAMME ORDRE. Det har jeg så lige prøvet med version 1.5.6.2. Der kan man ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Så har det muligvis været en bug i 1.5.4.1., for der kunne kunden godt bruge samme rabatkode FLERE GANGE PÅ SAMME ORDRE. Det har jeg så lige prøvet med version 1.5.6.2. Der kan man ikke. Ja, det er nok muligt. Jeg kender ikke versioner andre end 1.5.3. Men jeg må indrømme, at jeg lynhurtigt lige checkede om det virkede på 1.5.3, da jeg læste din bemærkning, og det gør det, så det var jo et super relevant input du gav - anyway. Kunne være interessant at høre hvilken version Niller - som startede tråden - bruger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Hey. Tak for svarene. Jeg bruger 1.5.2.0, hvor jeg endnu ikke kan finde muligheden at bruge den flere gange. Jeg kan i hvert fald ikke få det til at fungere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 Har i nogle er erfaring med denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Nu er det jo en noget ældre version. Det kunne jo være at muligheden ikke findes i den version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 Det kan sagtens være, men nogle der ved det med sikkerhed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg opgradere til version 1.5.6.2. Der var ret så mange bugs i de tidlige versioner af 1.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Tak for rådet. Har du en god guide til opgradering på hånden, har ikke øvet mig i opgradering før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Der findes af oplysninger i PrestaShops egen dokumentationen og på nettet, så det er vist bare at Google lidt :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Yes, tak for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts