NickKK Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 (edited) Tjae, overskriften siger det hele... :-( Nogle gange kommer en browserskærm frem, når en kunde trykker BESTIL-knappen på ordresiden: "Message Error Detected An unrecoverable message error has been detected with the following information: Ordernumber already used Please correct the problem and re-submit." Hvad søren kan det skyldes og hvordan retter/undgår jeg det? På forhånd tak :-) /Nick Edited April 28, 2014 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Jeg tror, jeg har haft noget lignende tidligere. Bruger du Quickpay? Har du på et tidspunkt installeret forfra, så Card id starter ved 1? Quickpay bruger Card id som order nummer, og så rammer den på et tidspunkt et, der har været brugt før. Løsningen er at sætte prefix i Quickpay modulet til noget andet end 000. Det kan være, jeg skyder helt forbi her, men prøv det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 Pertho, det lyder ret sandsynligt! Men hvordan retter jeg prefix'et? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Det gør du inde i Quickpay modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 Nå ja - Ordreprefix... :-) *DOH* Jeg har det til QPD, men prøver at skifte det til noget andet, så burde der ikke kommer gengangere ;-) Tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts