completepresta Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 (edited) Prestashop 1.5/1.6 DPD DelisPrint ModulePrestashop 1.5/1.6 PostNL Parcelware ModulePrestashop 1.5/1.6 DHL EasyShip ModulePrestashop 1.5/1.6 Dymo Labels Module Mocht je interesse hebben in deze module:Prijs: €199,- excl BTW.Funties module:- PostNL Parcelware Export- DPD DelisPrint Export- DHL Easyship Export- Briefpost Export voor Dymo Labelprinter- Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, betaalmethode, verzendmethode en verzendkosten)- AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht.- AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht.- Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht.- AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht- Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen- Gemakkelijk adres gegevens kopieeren voor envelop labels- Inclusief Prestashop Module InstallatieInteresse? Stuur een PM voor gegevens demo. Edited October 17, 2014 by jsonjuri (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastrodirect Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Hi, Would be interested if you had this in english or french. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carplu Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ik denk dat als je de prijs nu eens redelijk zou maken zoals andere ontwikkelaars doen dat je er dan veel meer van zou afzetten :-) Je hebt er natuurlijk veel tijd aan besteed maar mijns inziens is deze prijs te hoog voor het grootste deel gebruikers... zet je liever 1000 x 30 euro om of 10 x 300? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTR Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Zou je het er zelf voor betalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carplu Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 nee, geen 300 rond de 30 wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTR Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 nee, geen 300 rond de 30 wel Ja srry, ik bedoelde wat zou jsonjuri er zelf voor betalen. Ik zou er ook geen 300 voor over hebben, zeker weten een prijs met 2 cijfers om het aantrekkelijk te maken. Maar dat is persoonlijk ej Link to comment Share on other sites More sharing options...
carplu Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ja srry, ik bedoelde wat zou jsonjuri er zelf voor betalen. Ik zou er ook geen 300 voor over hebben, zeker weten een prijs met 2 cijfers om het aantrekkelijk te maken. Maar dat is persoonlijk ej Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTR Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Weet jij toevallig hoe ik met 2 verzendmethodes 1 gratis kan maken boven laten we zeggen 50 euro. Hij doet automatisch allebei gratis maken maar ik wil alleen de goedkoopste methode gratis aanbieden boven een bepaald bedrag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Weet jij toevallig hoe ik met 2 verzendmethodes 1 gratis kan maken boven laten we zeggen 50 euro. Hij doet automatisch allebei gratis maken maar ik wil alleen de goedkoopste methode gratis aanbieden boven een bepaald bedrag? dat kan alleen als je de verzendkosten op basis van prijs doet.dan kun je de goedkoopste vanaf een x prijsklasse een verzendkosten van 0 meegeven 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTR Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 dat kan alleen als je de verzendkosten op basis van prijs doet.dan kun je de goedkoopste vanaf een x prijsklasse een verzendkosten van 0 meegeven Heb hem aangepast en het werkt, alleen jammer dat ik nu 1 prijs heb tot een bedrag en niet meer met totaal gewicht een verzendprijs kan geven, Maargoed, bedankt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Hi, Would be interested if you had this in english or french. I can add translations for free, no problem. Just send me PM if you're interested. Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 (edited) Ik denk dat als je de prijs nu eens redelijk zou maken zoals andere ontwikkelaars doen dat je er dan veel meer van zou afzetten :-) Je hebt er natuurlijk veel tijd aan besteed maar mijns inziens is deze prijs te hoog voor het grootste deel gebruikers... zet je liever 1000 x 30 euro om of 10 x 300? Beste Carplu, De prijs is zeker niet te hoog Ik heb een overzicht toegevoegd wat er allemaal binnen deze module aanwezig is dan is het wellicht wat duidelijker waar je voor betaald: _edit_ Funties module: - PostNL Parcelware Export - DPD DelisPrint Export - Briefpost Export voor Dymo Labelprinter - Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, telefoonnummer, betaalmethode, verzendmethode) - AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht - Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen Met deze module hoef je alleen nog maar 2x op een knop te drukken, export - > import. Alle bestanden worden automatisch van de server uitgelezen en je hoeft geen bestanden meer handmatig in te laden.Als je alles met de hand moet invoeren kost het uren, met deze module enkele seconden. Hiermee bespaar je zeeen van tijd en haal je de kosten er gemakkelijk uit. Als je een kleine webshop hebt is deze module ook niet van toepassing, dan is handmatig ook nog prima, maar met tientallen orders per dag scheelt het heel veel tijd en geld. Edited June 3, 2014 by jsonjuri (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Ja srry, ik bedoelde wat zou jsonjuri er zelf voor betalen. Ik zou er ook geen 300 voor over hebben, zeker weten een prijs met 2 cijfers om het aantrekkelijk te maken. Maar dat is persoonlijk ej Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je webshop is, als je tientallen orders per dag moet verwerken en hiervoor een medewerker in dienst hebt die alles handmatig moet invullen kost dit veel tijd en dus veel geld. Met deze module kun je slechts in enkele seconden alles exporteren en importeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadfun Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Ik gebruik nu delisprint, hoe gaat het precies in zijn werking ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted June 3, 2014 Author Share Posted June 3, 2014 Ik gebruik nu delisprint, hoe gaat het precies in zijn werking ? Ik heb je een PM gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Topic is verplaatst naar de juiste forumsectie (Modules & Thema’s). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul de Cocq Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Hallo, Wij zijn voor een klant opzoek naar een goede Parcelware module, die enigszins up-to-date is. Mijn belangrijkste vraag is dan ook werkt deze plugin ook voor Prestashop 1.6 ? De prijs is naar mijn inziens goed vinden wij (ga het zelf maar is maken, dan ben je meer uur (lees: geld) kwijt lijkt mij) Als u mij misschien een bericht zou kunnen sturen met contact gegevens dan wil ik graag even contact opnemen, voor wat verdere informatie over deze plugin. Met vriendelijke groeten, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterrano Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Ik heb ook interesse in een module voor het exporteren van bestellingen naar Parcelware, wel voor Prestashop 1.6. Wie kan me een voorstel doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted October 16, 2014 Author Share Posted October 16, 2014 Hallo, Wij zijn voor een klant opzoek naar een goede Parcelware module, die enigszins up-to-date is. Mijn belangrijkste vraag is dan ook werkt deze plugin ook voor Prestashop 1.6 ? De prijs is naar mijn inziens goed vinden wij (ga het zelf maar is maken, dan ben je meer uur (lees: geld) kwijt lijkt mij) Als u mij misschien een bericht zou kunnen sturen met contact gegevens dan wil ik graag even contact opnemen, voor wat verdere informatie over deze plugin. Met vriendelijke groeten, Paul Ik heb ook interesse in een module voor het exporteren van bestellingen naar Parcelware, wel voor Prestashop 1.6. Wie kan me een voorstel doen? De 1.6 versie is bijna klaar, ik stuur jullie spoedig een demo per PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
completepresta Posted October 17, 2014 Author Share Posted October 17, 2014 (edited) UPDATE: Module is nu ook beschikbaar voor Prestashop 1.6!Heb je interesse in een Demo? Stuur dan een PM! Edited October 17, 2014 by jsonjuri (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gegbike Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Ik heb de module uitgebreid bekeken via de demo, en zo te zien doet hij alles wat je er van verwacht; zodra je weet welke orders er klaar zijn voor verzending heb je binnen 5 minuten alle facturen en labels naast je printer liggen. Mooie module, knap werk jsonjuri! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvikingo Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Beste Carplu, De prijs is zeker niet te hoog Ik heb een overzicht toegevoegd wat er allemaal binnen deze module aanwezig is dan is het wellicht wat duidelijker waar je voor betaald: _edit_ Funties module: - PostNL Parcelware Export - DPD DelisPrint Export - Briefpost Export voor Dymo Labelprinter - Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, telefoonnummer, betaalmethode, verzendmethode) - AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht. - AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht - Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen Met deze module hoef je alleen nog maar 2x op een knop te drukken, export - > import. Alle bestanden worden automatisch van de server uitgelezen en je hoeft geen bestanden meer handmatig in te laden.Als je alles met de hand moet invoeren kost het uren, met deze module enkele seconden. Hiermee bespaar je zeeen van tijd en haal je de kosten er gemakkelijk uit. Als je een kleine webshop hebt is deze module ook niet van toepassing, dan is handmatig ook nog prima, maar met tientallen orders per dag scheelt het heel veel tijd en geld. UPDATE: Module is nu ook beschikbaar voor Prestashop 1.6! Heb je interesse in een Demo? Stuur dan een PM! Ik heb wel interesse in de Module. Wij hebben PrestaShop™ 1.5.6.0 Kan je me een demo sturen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts