jtjs Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 (edited) Hoi, Ik gebruik PS 1.5.3.1. Is het mogelijk om aan 1 artikel met verschillende maten ook 2 verschillende prijzen aan te maken? Of moet je er dan 2 verschillende artikelen van maken? En als dat kan, hoe maak ik dat dan in PS voor elkaar. (Verschillende prijzen koppelen aan 1 artikel met verschillende maten) Voorbeeld: Een tafelkleed van 1.40x0.90 kost € 10,-; een tafelkleed van 1.90x1.10 kost € 15,-. Edited April 26, 2014 by jtjs (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Door gebruik te maken van attributen, kan je bijvoorbeeld verschillende maten op geven aan een tafelkleed. Hieraan kan je weer verschillende prijzen en gewicht hangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jtjs Posted April 26, 2014 Author Share Posted April 26, 2014 Door gebruik te maken van attributen, kan je bijvoorbeeld verschillende maten op geven aan een tafelkleed. Hieraan kan je weer verschillende prijzen en gewicht hangen. Dank je wel voor je reactie. Uiteraard had ik al via attributen de waarden voor de maten aangemaakt. Echter ik weet niet waar ik dan de prijs kan koppelen aan de maat. Wellicht zie ik iets over het hoofd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Als je de attributen en waardes hebt aan gemaakt ga je een product aan maken. Bij producten ga je naar combinaties. Daar maak je de combinaties met de daarbij behorende prijzen en gewichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jtjs Posted April 26, 2014 Author Share Posted April 26, 2014 Klasse! Het is gelukt. Dank je wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 mooi dat het gelukt is, graag gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts