Jump to content

(LØST) Vise anden knap ved varianter

colorrush

Recommended Posts

Jeg har lidt problemer med nogle varer som der er varianter på.

Inde på selve varen skal man jo vælge variant - f.eks. størrelse. Men ude i produktlisten, kan man jo tilføje direkte til kurven, hvor den så vælger standard varianten for varen.

Det jeg godt kunne tænke mig i stedet, er at på varer med varianter, bliver "Tilføj til kurv" knappen på produktlisten udskiftet med en "Vælg variant" knap som fører til varekortet, ligesom "Se mere" knappen gør.

Er det nogen der ved hvordan det kan gøres?

På forhånd tak! :)

Edited by colorrush (see edit history)

Preferencer> Varer> Rød prik i ""Vis ʺTilføj til kurvʺ knappen, når varen har egenskaber"" fjerner knappen. Kan det ikke gå an?

Preferencer> Varer> Rød prik i ""Vis ʺTilføj til kurvʺ knappen, når varen har egenskaber"" fjerner knappen. Kan det ikke gå an?

Super - det var en dejlig nem løsning. Jeg var ude i at kode det og alt muligt, så fedt med en nem løsning for en gangs skyld :)

Løsningen fjerner dog hele "Tilføj til kurv" knappen i stedet for at ændre den som jeg ville, men det er også fint. Jeg tror jeg laver "Se mere" knappen om til en "Se mere / vælg variant" knap.

Takker for hjælpen!

Edited by colorrush (see edit history)

• 3 weeks later...

Jeg har samme problem på http://smokeit.erpbasen.dk. Hvis jeg opretter en variant vare og sætter kryds i, at tilføj til kurv-knappen ikke skal vises ved produkter med varianter, så er der ingen knap overhovedet. Hvordan kan jeg indprogrammere denne knap hvis det er, så den skriver "Vælg variant" og man herefter kommer ind på selve produktets side?

Jeg har samme problem på http://smokeit.erpbasen.dk. Hvis jeg opretter en variant vare og sætter kryds i, at tilføj til kurv-knappen ikke skal vises ved produkter med varianter, så er der ingen knap overhovedet. Hvordan kan jeg indprogrammere denne knap hvis det er, så den skriver "Vælg variant" og man herefter kommer ind på selve produktets side?

Hvis du ikke kan programmere det selv, er du nok nødt til at få en til at gøre det for dig.

Jeg har rodet lidt med det, og det kan ikke løses med CSS (er jeg 99,9% sikker på), så det skal "hard" kodes.

• 4 months later...