colorrush Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 (edited) Jeg har lidt problemer med nogle varer som der er varianter på. Inde på selve varen skal man jo vælge variant - f.eks. størrelse. Men ude i produktlisten, kan man jo tilføje direkte til kurven, hvor den så vælger standard varianten for varen. Det jeg godt kunne tænke mig i stedet, er at på varer med varianter, bliver "Tilføj til kurv" knappen på produktlisten udskiftet med en "Vælg variant" knap som fører til varekortet, ligesom "Se mere" knappen gør. Er det nogen der ved hvordan det kan gøres? På forhånd tak! Edited May 7, 2014 by colorrush (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Preferencer> Varer> Rød prik i ""Vis ʺTilføj til kurvʺ knappen, når varen har egenskaber"" fjerner knappen. Kan det ikke gå an? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 (edited) Preferencer> Varer> Rød prik i ""Vis ʺTilføj til kurvʺ knappen, når varen har egenskaber"" fjerner knappen. Kan det ikke gå an? Super - det var en dejlig nem løsning. Jeg var ude i at kode det og alt muligt, så fedt med en nem løsning for en gangs skyld Løsningen fjerner dog hele "Tilføj til kurv" knappen i stedet for at ændre den som jeg ville, men det er også fint. Jeg tror jeg laver "Se mere" knappen om til en "Se mere / vælg variant" knap. Takker for hjælpen! Edited April 25, 2014 by colorrush (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Jeg har samme problem på http://smokeit.erpbasen.dk. Hvis jeg opretter en variant vare og sætter kryds i, at tilføj til kurv-knappen ikke skal vises ved produkter med varianter, så er der ingen knap overhovedet. Hvordan kan jeg indprogrammere denne knap hvis det er, så den skriver "Vælg variant" og man herefter kommer ind på selve produktets side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 Jeg har samme problem på http://smokeit.erpbasen.dk. Hvis jeg opretter en variant vare og sætter kryds i, at tilføj til kurv-knappen ikke skal vises ved produkter med varianter, så er der ingen knap overhovedet. Hvordan kan jeg indprogrammere denne knap hvis det er, så den skriver "Vælg variant" og man herefter kommer ind på selve produktets side? Hvis du ikke kan programmere det selv, er du nok nødt til at få en til at gøre det for dig. Jeg har rodet lidt med det, og det kan ikke løses med CSS (er jeg 99,9% sikker på), så det skal "hard" kodes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Hvis du ikke kan programmere det selv, er du nok nødt til at få en til at gøre det for dig. Jeg har rodet lidt med det, og det kan ikke løses med CSS (er jeg 99,9% sikker på), så det skal "hard" kodes. Ok, mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
fightgear Posted September 16, 2014 Share Posted September 16, 2014 Ok, mange tak Har du fundet en løsning på det, eller fået det programmeret? Står selv med samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts