StoerSnoer Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Goedendag, Ik zit met een enorm probleem: mijn hele webshop is leeg en ik kan niet meer in de backoffice. Het enige wat ik zie is dit scherm: Heeft iemand hier ervaring mee, of eventueel een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoerSnoer Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 Hierbij nog een screenshot vanhet scherm zoals ik dat nu naar voren krijg: Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Als je goed naar de foutmelding kijkt dan zie je dat hij verwijst naar htdocs/themes//config.xml Let goed op de twee slashes na "themes". Tussen die twee slashes had de naam van je theme moeten staan. Maar op één of andere manier is er geen actief theme meer. Ik heb dat wel vaker gezien. Helaas herinner ik me niet meer wat dat precies was. Maar met een beetje geluk vind je het antwoord met wat zoeken op het forum of door na te gaan wat je recentelijk gedaan hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
munga Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 het kan een cache probleem zijn. geef de cache map een andere naam, dan vind hij hem niet meer volgens mij maakt hij dan een nieuwe maar maak wel een lege cache map Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Ik heb nog nooit gehoord van problemen met lege cache maps. Maar het kan natuurlijk altijd dat je probleem verholpen is als je de cache leeghaalt. Heb je de debug mode al aangezet in DEFINES.INC.PHP? Het is iets met een variabele die het thema voorstelt en die niet gedefinieerd is. Als je goed naar de foutmelding kijkt zie je de naam "lofadvancecustom" en id_module nummer 74. Je zou in de database kunnen kijken welke module nummer 74 heeft. Dan kun je die op de harde manier uitzetten door zijn subdirectory onder de directory "modules" een andere naam te geven. Als "lofadvancecustom" een module is kun je die op soortgelijke wijze uitzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoerSnoer Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Probleem is inmiddels opgelost, dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diederik Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 HELP! Heb hetzelfde probleem als degeen die dit topic opgezet heeft! Ik was bezig met het importeren van producten waarbij het uiteindelijk fout ging. Zowel de site als de Backoffice zijn niet meer benaderbaar. Heb geprobeerd de laatste backup terug te zetten wat normaal altijd goed ging. Maar helaas lijkt ook dit nu niet te lukken. Iemand een oplossing met waar ik moet beginnen met zoeken? Bij voorbaad dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts