zizzi Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hej har ni varit med om att inte allt fungerar när man uppdaterat till nyare version??Se bilden.det är ganska viktiga flikar som det inte syns något under och jag vet inte vad som kan va fel??några förslag?? någon som varit med om liknande? hur läste ni det?MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
briq Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Hej, för att det skall vara möjligt att felsöka detta är det bra om du ändrar så att det visas felmeddelanden i filen /config/config.inc.php @ini_set('display_errors', 'on'); Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizzi Posted October 29, 2009 Author Share Posted October 29, 2009 När jag ställt in som du skrev att det visas felmeddelande i /config/config.inc.php , vad händer då, var "ser" jag felmeddelanden?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 En första misstanke är att något hänt med filerna du laddat upp i admin/tabs mappen. prova att ladda upp de filerna igen, och helst då filerna direkt från installationspaketet utan några ändringar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizzi Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Det verkade som problem låg i js katalogen.. problemet är nu fixat iaf.. skönt, vilket är en stor lättnad.. tack för all hjälp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts