Bjarne Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 (edited) Selveste login siden til bo - hvor ligger den fil gemt? er det en tpl eller php-fil? PS 1.6.0.6 På forhånd tak Bjarne Edited April 19, 2014 by Bjarne (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Hej Bjarne, Sidder ikke lige med en 1.6 version foran mig, men 1.5 kunne den findes _ADMIN_DIR_/themes/default/template/controllers/login/content.tpl Vil næsten tro det er noget i samme stil for 1.6, ellers kan du bare ignorere min post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Selveste login siden til bo - hvor ligger den fil gemt? er det en tpl eller php-fil? PS 1.6.0.6 På forhånd tak Bjarne Nu ved jeg ikke rigtigt, hvor du vil hen med dit spørgsmål, men da det er dit første indlæh herinde, gætter jeg på, at du lige har installeret din shop? Efter installation renamer Prestashop folderen admin til adminnnnn, hvor nnnn er 4 tilfældige tal. Det kan du så via din ftp rename til det, du ønsker den skal hedde. Så ender du med MINSIDE.DK/{ADMIN DET JEG HAR RENAMET DEN TIL] Så skriver du det i din browser, og så kommer du til login siden. Husk også at slette install folderen, ellers får du ikke lov til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 Jeg takker for dit svar det var content.tpl - tusind tak Lang historie men der var total kuk i min logind her til dette forum så jeg gad ikke det bøvl mere og oprettede en ny konto. Så, nej det er sandelig ikke mit første indlæg (dem har jeg mange af) og brugt Prestashop i lige så mange år, kunne bare ikke huske hvor den fil lå. Men igen - alt i alt tusind tak for svarene Bjarne Pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts