Timpet Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Jeg har i et stykke tid arbejdet på at få gjort modulet her færdigt, og det er det så blevet. Modulet er gratis, men SMS'erne koster det de gør hos CPSMS. Jeg har lagt download og beskrivelse af modulet her: http://www.prestatips.dk/prestashop-moduler/tilbyd-dine-kunder-unik-service-med-automatiske-smser-hent-gratis-modul-til-prestashop-her/ Feedback er velkomment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Genialt. Det ser rigtig spændende ud, og jeg vil prøve det så snart jeg får tid i kalenderen. Jeg har brugt CPSMS i andre sammenhæng, og det er en rigtig god og pålidelig tjeneste som jeg kun kan anbefale. Med koblingen til CPSMS løfter Prestashop sig en klasse over andre systemer - så jeg glæder mig til at prøve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Det lyder godt Torben, du møder nok en udfordring med at du skal oprette en partner konto igennem modulet, så enden må du have mere end en konto, eller kan du jo flytte alle dine aktiviteter til partner kontoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Tim, jeg skal nok under alle omstændigheder splitte tjenesten op, så det giver ikke noget problem med en partner konto - med mindre den er dyr. Jeg kan ikke se, at CPSMS omtaler en sådan konto på deres hjemmeside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Jeg har brugt Tim's SMS modul gennem et stykke tid og kan kun anbefale at få det installeret.. Det er super nemt at sætte op, samt der er mulighed for at sende track and trace link med i SMS'erne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts