SaLiC Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 (edited) Prestashop version 1.5.6.2 Jeg får pludselig en blank side, når jeg slår error reporting til får jeg denne fejl "Fatal error: Out of memory (allocated 9699328) (tried to allocate 72 bytes)" De fixede det hos min host i går, men nu sker det igen, deres svar i går var: "Du havde af en eller anden grund for mange processes til at køre så du forbrugte alt dit Virtual Memory Usage på hotellet, dem har jeg været inde og stoppe så sitet igen er online." Det eneste jeg ændrede i går var at jeg opdaterede layered navigation, kan der være en bug i den nye version eller er der nogen der ved hvad der kan være galt? Er det min side der laver fejl, eller hosten? Edited September 3, 2014 by SaraL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Får også denne fejl ind imellem nu "Internal Server ErrorThe server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator at [email protected] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.More information about this error may be available in the server error log.Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request." Er det ikke en fejl fra serveren så?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Prøv at kigge i din error_log på webhotellet Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 (edited) Der står bare den samme fejl, men jeg tror det er layered navigation modulet der giver mig problemer. Slettede det opdaterede modul, og lagde det gamle ind igen, det løste problemet. Men jeg kan se at min side er meget langsommere med Layered navigation modulet, end uden... Hørt om det før? Edited April 16, 2014 by SaraL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts