samulder Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 dropdown menu voor, maat en kleur. waar kan ik dit vinden? s mulder kleertjes24.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yancey Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Dit is niet standaard in gebouwd voor zover ik weet. Ik gebruik voornamelijk het gelaagd navigatieblok hiervoor. www.dopey-fashion.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
samulder Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Dit is niet standaard in gebouwd voor zover ik weet. Ik gebruik voornamelijk het gelaagd navigatieblok hiervoor. www.dopey-fashion.nl dank je voor je reactie is er een module waar het ergens in zit? eigenlijk niet handig dat zoiets winkeltechnisch niet is ingebouw. als ik een shirt heb in tien maten, en 10 kleuren, moet het produkt 100 keer toevoegen. jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yancey Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 dank je voor je reactie is er een module waar het ergens in zit? eigenlijk niet handig dat zoiets winkeltechnisch niet is ingebouw. als ik een shirt heb in tien maten, en 10 kleuren, moet het produkt 100 keer toevoegen. jammer. Sorry, Ik heb je vraag verkeerd begrepen denk ik. Je kunt attributen toevoegen aan je producten. Attributen moet je wel vooraf aanmaken in je beheeromgeving (producten -> attributen -> attribuut toevoegen). Je maakt een attribuut 'kleur' aan. Vervolgens kies je voor nieuwe attribuut waarden toevoegen. Dan kun je het attribuut kleur kiezen en maak je telkens nieuwe waarden aan (blauw, geel, groen enz enz). Vervolgens, wanneer je een product aanmaakt, kun een attribuut toevoegen bij het tabje combinaties. Ik raad altijd aan de combinatiegenerator te gebruiken (sla eerst je product op via 'opslaan & blijf') Dan kun je klikken op de kleuren die je toe wilt voegen (houdt control ingedrukt om meerdere kleuren & maten te selecteren). Dan klik je op toevoegen, vervolgens op 'genereer combinatie'. Ik hoop dat je zo voldoende geholpen bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samulder Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Sorry, Ik heb je vraag verkeerd begrepen denk ik. Je kunt attributen toevoegen aan je producten. Attributen moet je wel vooraf aanmaken in je beheeromgeving (producten -> attributen -> attribuut toevoegen). Je maakt een attribuut 'kleur' aan. Vervolgens kies je voor nieuwe attribuut waarden toevoegen. Dan kun je het attribuut kleur kiezen en maak je telkens nieuwe waarden aan (blauw, geel, groen enz enz). Vervolgens, wanneer je een product aanmaakt, kun een attribuut toevoegen bij het tabje combinaties. Ik raad altijd aan de combinatiegenerator te gebruiken (sla eerst je product op via 'opslaan & blijf') Dan kun je klikken op de kleuren die je toe wilt voegen (houdt control ingedrukt om meerdere kleuren & maten te selecteren). Dan klik je op toevoegen, vervolgens op 'genereer combinatie'. Ik hoop dat je zo voldoende geholpen bent. dank je, ga het proberen. heb jij ideal ook goed werkend, heb wel wat andere dingen gedaan, meestal html, nog nooit een shop bij de hand gehad. kleertjes24 is van mijn dochter. zal hem de komende weken wel opnieuw moeten installeren. winkelwagen is weg en de header. kan ze niet terug krijgen. ook zit ik al op 90% ruimte op de site van 100 mb. heb ik het begin te veel modules geinstalleerd. onlinewebshopper.nl , snelprinter.nl , hotelvalthe.nl , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yancey Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 dank je, ga het proberen. heb jij ideal ook goed werkend, heb wel wat andere dingen gedaan, meestal html, nog nooit een shop bij de hand gehad. kleertjes24 is van mijn dochter. zal hem de komende weken wel opnieuw moeten installeren. winkelwagen is weg en de header. kan ze niet terug krijgen. ook zit ik al op 90% ruimte op de site van 100 mb. heb ik het begin te veel modules geinstalleerd. onlinewebshopper.nl , snelprinter.nl , hotelvalthe.nl , Ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurd m.b.t. Ideal. Het is niet heel moeilijk, maar je moet wel even weten hoe en wat. Ik kan/wil je wel verder helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts