StoerSnoer Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Goedendag, In mijn webshop (www.stoersnoer.nl) werken de grote weergaven van de afbeeldingen niet meer. Als ik op de afbeelding klik, zou de grote weergave in een popup naar voren moeten komen, maar dat gebeurt niet. Ook het schrijven van productcommentaren werkt niet meer. Daarnaast werken in mijn backoffice de statistieken niet meer; de bezoekersaantallen worden niet meer bijgehouden. Heeft iemand misschien een oplossing voor (één van) mijn problemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoerSnoer Posted April 21, 2014 Author Share Posted April 21, 2014 Helaas zit ik nog steeds met dit zelfde probleem, heeft echt niemand een (gedeeltelijke) oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Klinkt alsof je een javascript error in je pagina hebt zitten. Maar dan zou je ook niet meer kunnen bestellen. Het is ook mogelijk dat er een error in PHP code zit. Kijk eens in de source code van je pagina's. En zet je debug mode aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoerSnoer Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Probleem is inmiddels opgelost, dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts