Jump to content

horz meun home

info@shivago.nl

Recommended Posts

ok bij horz top menu module zie ik rechts de 3 knoppen staan....maar niet naar de subknoppen

Ik heb het over verbouwen in de scripting. 'Home' toevoegen aan je menu betekend automatisch dat de subcategorieën onder de home zullen worden weergegeven tenzij het script hier en daar wat word aangepast. 

Blijft dan toch jammer dat je specifieke kennis moet hebben en dat het niet op een normalere manier aan te passen is

Standaard functionaliteit blijft standaard functionaliteit. De ingebakken modules zijn gebouwd aan de hand van de aannames van de bouwer van de module, niet aan de hand van maatwerk specifieke functionaliteiten.

Dat is het verschil tussen standaard (open-source) software en maatwerk software.

Overigens liep ik tegen ditzelfde "probleem" aan en heb de oplossing al aangepast.

download blocktopmenu.zip en installeer dit over de bestaande blocktopmenu heen. In de configuratie van de module zul je nu uit de te kiezen links een optie aantreffen met de naam 'Homepage'. Voeg deze toe aan het menu in plaats van de standaard (categorie) home en je krijgt een 'Home' linkje in je menu die simpelweg verwijst naar de homepage van je shop zonder de onderliggende (sub-)categorieen weer te geven.