KimTheMan Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Hej, Jeg har købt dette tema http://addons.prestashop.com/en/high-tech/3287-electronics-prestashop-theme-prs020027.html som jeg er ved at tilpasse/ afprøve. Og har fundet ud af, at når jeg tilgår dette via iPhone. Og køber/ tilføjer en vare til kurv. Så smider den 2 varer i kurven af samme vare. Den gør det ikke på iPad eller igennem pc. Kun over iPhone. Så er der nogen der ved hvilken fil, jeg skal have fat i, for at se om der fremgår en dobbelt kode eller lign. Så jeg kunne være fri for at have fat i sælgeren, og den ventetid der er forbundet dermed. Mvh. Kim Edited May 29, 2014 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Prøv at slette Cache på din iphone og prøv igen - ved ikke om det hjælper men har før hjulpet mig når der var problemer som kun opstod på iphone og ikke pc eller pad Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Hej, Nej det er tjekket op og det virker ikke. Som man også kan se på siden jeg linkede til vedr. temaet. Så virker det også automatisk/ tilpasser sig til smartphones og tablets. Så der må være noget kode et eller andet sted i det temaet hvor selve koden står 2 gange. Eller noget alla i den retning. Har prøvet at kigge men kan ikke lige spore mig ind på i hvad fil jeg skal kigge efter det. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Fik dem der havde udviklet temaet til at rette fejlen. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts