Helicanopy Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Sinds enkele dagen staan mijn logo ineens een stuk hoger op de home page?? Ik heb helemaal niets aangepast maar toch is er iets gebeurt! Wat kan ik doen om het logo weer op zijn oude positie te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 je mist een position:absolute regel voor de #header_logo id in global.css Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Oke, maar hoe kan dat ineens? ik wijzig zelf niets en toch gebeurt iets waardoor er zaken veranderen! Ik mis een "absolute regel, sorry Bjorn, zegt mij helemaal niets en weet helaas ook niet hoe ik het op moet lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Oke, maar hoe kan dat ineens? ik wijzig zelf niets en toch gebeurt iets waardoor er zaken veranderen! Ik mis een "absolute regel, sorry Bjorn, zegt mij helemaal niets en weet helaas ook niet hoe ik het op moet lossen. Ik zal eens voor je kijken. Volgens mij had ik nog ergens de ftp gegevens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Ik zal eens voor je kijken. Volgens mij had ik nog ergens de ftp gegevens. Yeb, ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts