Elseskortstrik Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Jeg har på http://kortogstrik.dk fjernet alt sprog undtaget dansk men på forsiden står der stadig "Add to cart", "New" og "More" hen over alle varerne. Hvordan får jeg lavet ALT om til dansk? Edited June 24, 2014 by Elseskortstrik (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Oversætter det selv under translations. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elseskortstrik Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Oversætter det selv under translations. Det synes jeg også bare at jeg har været igennem. Og inden jeg slettede engelsk/amerikansk sprog fra PS virkede det da også, så forstår det ikke helt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Du må ikke slette engelsk - kun deaktivere det. Jeg mener faktisk slet ikke at man kan slette det via Back office længere, men nu skriver du jo heller ikke, hvilken version du bruger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elseskortstrik Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 (edited) Du må ikke slette engelsk - kun deaktivere det. Jeg mener faktisk slet ikke at man kan slette det via Back office længere, men nu skriver du jo heller ikke, hvilken version du bruger. Bruger PS 1.6.0.5 efter opdatering. Stødte godt nok på den "fejl" at man ikke kunne slette engelsk, men fumlede lidt rundt og fik den slettet. Må lige prøve at smide engelsk på igen og se om det gør nogen forskel ellers må jeg reetablere sitet fra en backup. ****edit**** Det hjalp lidt at indlæse engelsk sprog igen. Nu må jeg vist igang med at redigere oversættelser. Edited April 13, 2014 by Elseskortstrik (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Eller indlæse nyeste sprogpakke og blot oversætte de moduler der følger med dit theme? Husk at rette denne tråd til løst - se hvordan på forsiden af det danske forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts