toptunet Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Findes der ikke en eller anden snedig måde, så man kan genudsende en ordrebekræftelse til kunden. Det kan enten være, at kunden ikke har modtaget en, (forkert mailadresse ol), eller at den bare er blevet væk, og endelig, det sker jo også at vi retter i ordren, hvorfor det vil være godt at kunne sende en ny opdateret ordrebekræftelse til kunden.. Nogle gode bud på det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Jo, du kan ændre status til betalt (selv om den allerede er betalt). Kunden får dog ikke fakturaen med i anden omgang. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Lidt OT men jeg bliver lige nødt til at spørge: Hvordan får I fakturaen sendt med mail til kunden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Det gør den i de nyere 1.5. versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toptunet Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Jeg er på PrestaShop™ 1.5.6.2... og syntes ikke lige det er det den gør..! Den sender så gerne en "ændringsmail" til kunden - det kan være jeg skal sætte den op med ordreindhold i stedet..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Fra hvilken version vedhæfter den fakturaen? Jeg kører 1.5.5 på min egen shop - måske jeg burde tage mig sammen og opgradere til sidste 1.5.x? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Den sender den med ordrebekræftelsen, men det var måske ikke det du spurgte om. Jeg kan ikke lige huske, hvilken version det kom i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ahh, okay, så må jeg tage mig sammen og fikse en backup og så prøve 1-click upgrade. Men det er jo altid med tungen lige i munden :-) Tak for hjælpen, Pertho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Ordrebekræftelsen og fakturaen bliver dannet ved en ny ordre, og det er kun ved en ny ordre den procedure bliver løbet igennem. Der er pt. ikke nogen mulighed for at genudsende den, hvilket er synd for dem der skriver deres email adresse forkert Jeg har tænkte på at lave et snedigt modul der laver en knap på ordre siden "Gensend ordrebekræftelsen". Det kan ikke være nogen kæmpe udfordring. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts