toptunet Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 (edited) Hej igen.. Endnu en udfordring. Jeg sælger en del via dealsites. Dvs at kunderne køber på i min shop med et rabat/værdibevis. Når de så gør det, ender ordren som reglen med at gå i "0". Af en eller anden årsag, syntes prestashop så, at det må være en "Gratis Ordre" - hvilket det jo så absolut ikke er..! Jeg har søgt i oversættelser mm., men kan overhovedet ikke lokaliserer hvor teksten kommer fra, og dermed, hvor jeg kan ændre ordlyden.. ville jo være nærliggende at kalde det for "Værdibevis" eller "Deal".. Nogen der kan komme med et bud på det ? Edited April 30, 2014 by toptunet (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
toptunet Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Glem alt efter godmorgen.. Kunne ha sagt mig selv, at det naturligvis var under advarsler jeg skulle finde en sådan info..! eller ;-) Men det var så der den var ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts