toptunet Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 (edited) Hejsa.. Jeg har en udfordring. Når jeg går ind på en ordre, og f.eks lægger en rabat på, så vil jeg få denne besked i "betaling" Advarsel 2 290,00 kr udbetalt i stedet for 1 717,50 kr Hvordan kommer jeg lige den til livs.. mvh Peter Edited April 30, 2014 by toptunet (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Det kan du sikkert ikke. Kunden har jo med sit dankort eller andet betale 2.290,00. Når du så lægger en rabat på, skal kunden jo betale mindre. Jeg tror det er tænkt som en påmindelse til dig om at hæve det mindre beløb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toptunet Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 (edited) Ja, den tanke har jeg også haft. men - den gør det for alle ordre med "betaling", herunder også faktura. og hvordan "justere" jeg så i betalingen, så jeg ikke hæver mere, end det jeg rent faktisk skal, når vi snakker om ewire (som er den løsning vi bruger) ;-) Samtidig er teksten jo noget vrøvlet, vil jeg sige - da jeg jo ikke "udbetaler" noget.. som det står, så siger den jo til mig, at jeg betaler kunden - og det håber jeg jo da absolut ikke er tilfældet ;-) Er der ikke en mulighed for at opdatere betalingen på en eller anden vis - så det bliver der rigtige beløb der hives - på en eller anden fiks automatisk måde..? Edited April 11, 2014 by toptunet (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Brug Orlique Order Manager, så er det nemt at rette beløbet ned.Jeg synes, at modulet helt klart er pengene værd. Teksten er (endnu) en mindre heldig dansk oversættelse. Der er jo ikke "udbetalt" noget som helst - men der er "autoriseret" et beløb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts