vestervang Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Hjælp Jeg har opdateret en prestashop fra 1.4.11 til 1.5.0.17 Tager lige opdatering i små step men efter opdatering kan jeg ikke tilgå mine moduler ej heller se mine varer på frontend, hvilket sikkert hænger sammen Det ser ud som om der er lavet en ny undermenu i frontend? Se vedhæftede link http://www.airboss-kursus.dk/shop/shop/da/page-not-found Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Hvordan har du opgraderet? Manuelt - eller. Under alle omstændigheder vil jeg anbefale at rulle til bage med de backups af filer og database, som du har lavet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Hvordan har du opgraderet? Manuelt - eller. Under alle omstændigheder vil jeg anbefale at rulle til bage med de backups af filer og database, som du har lavet. Jeg har opdateret via 1click lokal arkiv der kom ingen fejlmeddelelser ? hvordan skal jeg ellers gøre? Jeg har også prøvet fra version 1.4.11 til 1.5.6.2 uden held Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Har du deaktiveret ikke-originale PrestaShop moduler inden opgradering? Ellers vil jeg klart anbefale dig at gøre dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Har du deaktiveret ikke-originale PrestaShop moduler inden opgradering? Ellers vil jeg klart anbefale dig at gøre dette. Ja det har jeg også gjort jeg har nu rullet tilbage til 1.4.5.1 opdateringen fra 1.4.5.1 til 1.4.11 sker uden problemer det er når jeg skal op fra 1.4 til 1.5 det går galt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Så er du nok nødt til at lave opgraderingen manuelt. Der er jo sådan set ingen grund til at rulle helt tilbage til version 1.4.5, hvis shoppen virker i version 1.4.11 - sidstnævnte er trods alt noget nyere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Så er det jo et spørgsmål om du kan lave endnu opgradering 1.4.11 til q.5.6.2. Det er da et forsøg værd. Husk backup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Så er det jo et spørgsmål om du kan lave endnu opgradering 1.4.11 til q.5.6.2. Det er da et forsøg værd. Husk backup. Nej det har jeg også prøvet når du siger manuel, hvad mener du så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 http://doc.prestashop.com/display/PS15/Manual+update Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 http://doc.prestashop.com/display/PS15/Manual+update Tusind tak det vil jeg prøve, du hører nærmere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts