KimTheMan Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 (edited) Hej, Leder og leder men kan sgutte finde stedet, hvor man gør mere af teksten synlig i Fremhævede varer modulet. Troede det var i homefeatured.tpl. Men kan ikke få nogle forandringer frem. Det lykkes mig af få mere tekst frem på varene i kategorier i product-list.tpl ved at ændre {$product.name|truncate:40:'...' Kører PrestaShop™ 1.5.4.1 Nogen der ved hvor ændringen skal laves i modulet fremhævede varer på forsiden? Kim Edited May 29, 2014 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Nå jeg fandt ud af det. Og vil mene for dem der kender og har arbejdet en del med prestashop, var dette et af de meget nemme spørgsmål. Så det undre mig dog ingen kendte svaret. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Har du hørt om vidensdeling på dette forum? Her på forum, skriver hvad man løsningen er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Nej det har jeg aldrig hørt om..... Men har tit så mange "jern" i ilden. At når jeg finder/ knokler mig frem til løsningerne uden det store kendskab til koder og prestashop. Så må jeg indrømme så glemmer jeg helt hvor jeg laver ændringerne. Men denne ændring var vist i modulet addhomefeatured (som måske hedder noget andet i jeres), og filen hedder addhomefeatured.tpl, hvor man bare søger efter truncate (fremkommer her 2 steder). Her kan du lave disse ændringer. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts