DePlaza Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 (edited) Hoi hoi Ik heb even een screenshot gemaakt van mijn website (ben hem nog aan het bewerken dus ben hem stap voor stap aan het aanpassen) En nu zie ik dit: Nummer 1 en nummer 2 zijn prima. Het geeft de klant een goed overzicht van de subcategorieën.Nu wil ik alleen dat je nummer 3 niet meer ziet. Ik wil daar gewoon een overzicht van producten uit de, in dit geval, sieraden, tassen en uiterlijk categorie.Ik wil dat ze dit alleen kunnen filteren door op 1 of 2 te klikken.Want anders heb je straks een hele lijst 3 en daaronder pas alle producten. Groetjes en alvast bedankt! Edited April 9, 2014 by DePlaza (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DePlaza Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 Niemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HavanA Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Ik weet het niet zeker. Als ik het zou willen verwijderen zou ik trial-and-error doen met het volgende bestand (maar dus wel eerst een backup maken!): download dus het volgende bestand zodat je een backup daar van hebt: /themes/default/category.tpl Vervolgens --> het deel van "subcategories" comment out/verwijderen (regel 71 t/m 94 in 1.5.6) en opslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Je zit alleen met 1 probleem als je de subcategorie deel verwijderd uit de category.tpl, hoe kunnen de klanten bij de producten komen die in de subcategorie(ën) zit(ten)? Die zullen niet worden weergegeven in de weergave van de parent categorie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HavanA Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Worden die subcategorieën ook niet meer weergegeven in het categorieën blok bij "1" (indien de diepte correct is ingesteld) en evt. in het horizontaal topmenu (indien de categorieën daar zijn ingesteld om weer te geven)? Het is voor het navigeren wel logischer als die subcategorieën er wel blijven staan. Desnoods zonder afbeelding en/of kleiner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 (edited) Worden die subcategorieën ook niet meer weergegeven in het categorieën blok bij "1" (indien de diepte correct is ingesteld) en evt. in het horizontaal topmenu (indien de categorieën daar zijn ingesteld om weer te geven)? Het is voor het navigeren wel logischer als die subcategorieën er wel blijven staan. Desnoods zonder afbeelding en/of kleiner. Dat uiteraard wel, maar met het bewerken van de category.tpl template alleen niet op de categorie weergave pagina. Je zou de template zo kunnen bewerken dat bijvoorbeeld eerst de producten weergegeven en daarna de subcategorieen zonder categorie afbeelding. Edited April 14, 2014 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DePlaza Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Bedankt voor jullie reacties. Het is inmiddels opgelost. Vraag me niet hoe want ik heb de maker van de tamplate gecontacteerd en die had binnen 5 minuten die subcategorien van nummer 3 eruit en 1 en 2 zijn blijven staan. Ik heb nu een mooi overzicht dus ik ben blij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts