Jump to content

Mini design problem ved betaling

Cooltights

Recommended Posts

Jeg har fået et mindre problem ved min prestashop side.

Ved det theme jeg gør brug af er der en form for kant omkring området ved hver betalings mulighed, som fremhæves når man er over den, som vist på billedet under, ved bankoverførsel.

Men denne kant sidder altså HELT forkert ved mit ePay betalingsmulighed, og vil ikke "wrappe" rundt om hele området.

Er der nogle der ved hvordan jeg kan fjerne dette endten helt, eller få den til at sidde ordentlig?

Kvittere gerne med lidt mønter over Mobilepay! ;)

post-764484-0-76448900-1396813942_thumb.jpg

Jeg har fået et mindre problem ved min prestashop side.

Ved det theme jeg gør brug af er der en form for kant omkring området ved hver betalings mulighed, som fremhæves når man er over den, som vist på billedet under, ved bankoverførsel.

Men denne kant sidder altså HELT forkert ved mit ePay betalingsmulighed, og vil ikke "wrappe" rundt om hele området.

Er der nogle der ved hvordan jeg kan fjerne dette endten helt, eller få den til at sidde ordentlig?

Kvittere gerne med lidt mønter over Mobilepay! ;)

attachicon.giffejlbetaling.jpg

Det er et generelt problem med ePay's modul efter min vurdering, det virker som om de designmæssigt ikke har kodet det helt som PrestaShop lægger op til.

Jeg rettede det selv lidt til, men jeg vil foreslå at du kontakter ePay og forklarer problemet som du har gjort her - det er bedre for alle parter hvis det bliver løst ét sted så alle får glæde af fejlretningen :)