pandorrah Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Ik werk met PrestaShop 1.5.6.1.Als ik korting geef (zie voorbeeld), dan wordt de BTW berekend over de prijs zónder de korting.Dit levert mij een nadeel op en bij de Belastingdienst zullen ze er ook niet blij mee zijn. Hoé kan ik btw laten berekenen ná toepassing van de korting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 (edited) Heeft het niet te maken met het feit dat je aan kunt geven of de prijzen incl. of excl btw getoond worden aan je klanten? Zie nu ook overigens dat de algehele (BTW) berekening ook niet kloptExcl. : 24 * 2.06 = 49.44 x 21% = 10,38 Incl : 24 * 2,50 = 60 / 1,21 = 49,59 Afrondingsverschillen ?? Edited April 6, 2014 by racemaniac (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pandorrah Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Nee, het gaat goed als je normaal (zonder korting) besteld, maar zodra je een discount geeft, gaat het mis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pandorrah Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Ik heb het afronden teruggezet op 'Klassiek'.Nieuwe testbestelling gemaakt, zelfde probleem.Er gaat fundamenteel iets fout... Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Ik heb het afronden teruggezet op 'Klassiek'. Nieuwe testbestelling gemaakt, zelfde probleem. Er gaat fundamenteel iets fout... Klopt. Er gaat fundamenteel iets mis met de btw berekening. de fout zit onder andere in een afrondingsfout tussen winkelwagen en order. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts