Jump to content

kun fragtpris ved ulige ?

Mx84

Recommended Posts

Interessant problemstillng - den har jeg godt nok aldrig set før på en shop. Jeg har kigget lidt rundt - det er ikke noget du kan gøre 1.5 som standard. Måske der findes et eller andet modul - jeg har checket mine sædvanlige modul "kilder" og har ikke fundet noget, så jeg tvivler. Men man skal aldrig sige aldrig. 

Hvor bruger man det? Min fantasi er måske bare for "indskrænket" til at jeg kan gætte, men gratis ved 18 og fragtpris ved 19 vare i kurven. Spændende.  Jeg er simpelt hen bare nysgerrig. 

Jeg er ved at lave en dækshop. Og min leverandør. Vil ha 35kr i fragt. Hvis jeg fx kun bestiller 1 stk. Da de helst vil sælge par og gerne 4 af gangen. Så sgu finde en smart løsning på det ?

Så er der den mulighed, at du definerer pakker med hhv. to eller fire dæk i pakken, og så lægger rabatten eller fri fragt på pakken.

Du kan godt holde fast i menu-strukturen (som blev diskuterer her: http://www.prestashop.com/forums/topic/319039-spørgsmål-til-dækshop/ ), men det forudsætter så, at du opfører pakke-tilbudende som relaterede produkter til det enkelte "løse" produkt.