Willem Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Van Sisow ontving ik gistermiddag de nieuwe modules t.b.v. versie 1.6 De Ideal versie werkt nu bij mij. Ik wil jullie de bestanden niet onthouden dus post ik ze bij deze met dank aan Sisowprestashop16.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuipje Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 (edited) Bedankt Willem, Ik heb hem even getest onder 1.5.6.2 maar als ik de order cancel in het ideal betaal scherm van de bank wordt de order wel in prestashop wordt aangemaakt. Zijn er al gebruikers die deze module in 1.6 hebben gebruikt en wat is daarin ervaring bij het cancelen van de betaling. BvD Kuipje Edited April 14, 2014 by kuipje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas_G Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Van Sisow ontving ik gistermiddag de nieuwe modules t.b.v. versie 1.6 De Ideal versie werkt nu bij mij. Ik wil jullie de bestanden niet onthouden dus post ik ze bij deze met dank aan Sisowprestashop16.zip Beste Willem, Dank voor de module. Ik probeer deze onder 1.6 te installeren, maar na een succesvolle upload zie ik deze niet in de lijst van modules verschijnen. Hoe zou de module moeten heten? Hetzelfde probleem heb ik met de prestashop32.zip module die ik van de SIsow website kan downloaden. Enig idee wat ik fout doe? Met vriendelijke groeten, Lucas Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_IG Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hier verschijnen de modules ook niet in de lijst. Iemand al een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas_G Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ik kwam er achter hoe het moet: Eerst de zipfile uitpakken. dan zie je een pdf met de gebruiksaanwijzing. De inhoud van de map modules (uit de zip file) moet je uploaden naar de map modules van prestashop. Daarna worden deze sisow modules allemaal gevonden in jouw lijst van beschikbare modules en kun je ze configureren. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_IG Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hi, bedankt! Dat had ik al gedaan. Ik was alleen vergeten bij de modules de filtering eraf te halen bij "Geinstalleerde modules". Oepsie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Beste ... Ik benbezig Prestashop 1.6 te testen en heb de sisow geinstalleerd maar krijg hetzelfde. Als je de betaling canceled in het ideal scherm, wordt de order wel geboekt in Prestashop maar de betaling is gecanceld. Is er iemand die dit al werkend heeft ? Grtz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtgmaze Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Ben ook wel benieuwd of iemand het al werkend heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marchello59 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 ik heb die nieuwe versie ook van Sisow gehad. werkt prima tot gisteren. Mijn dochter in paniek net een webshop begonnen en de eerste klant kon niet afrekenen. Er was niks geupdated of veranderd maar het sisow module (ideal) werkte niet meer. JE kan hem herstellen. Na dat gedaan te hebben doet hij het weer. Beetje vaag maar heb het idee dat het nog niet helemaal goed is. Ga het nog terugkoppelen met de jongens van Sisow. Wellicht kunnen ze er nog wat mee. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Ik heb de versie geïnstalleerd die gewoon op de site van sisow staat. Alles werkt perfect op 1.6.0.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 (edited) Let op: Sisow heeft een vernieuwde module, met configuratie opties per module. Je kan ze mailen op [email protected] en de nieuwe modules aanvragen. Deze download in dit topic is NIET geschikt voor versie 1.6.x Edited June 30, 2014 by Stefand (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts