Speedi Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Nu er jeg næsten færdig med min shop, men har lige et par hængepartier, som jeg håber I kan hjælpe med:1. Er det muligt at få ordrenummer som subject i de mails, der sendes ud? Og hvor skal det rettes henne? Har ikke umiddelbart kunnet finde det.2. Når kunden er logget ind på sin konto (jeg bruger standard temaet), er baggrundsfarven på kontooplysningerne lyserød. Hvor ændrer jeg dette? Er det i en css-fil?3. Hvor sletter jeg linien med: "tilføj en adresse til fremtidig reference", som er når kunden opretter sig.På forhånd tak for hjælpen og god weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 # I classes/OrderHistory.php sættes subject op, og Send::Mail kaldes. Så du skal ændre subject.# Det er rigtigt, at det er CSS der styrer farverne, men baggrundsfarverne dannes af billeder. Du skal rette i img/block_footer_myaccount.gif, img/block_header_myaccount.gif, img/bullet_myaccount.gif, img/block_bg_myaccount.gif, img/block_myaccount_header_large.gif, img/bullet_myaccount.gif, img/bullet_myaccount.gif.# En måde er at skrive "style = =="display:none;"==" i .tpl-filen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Tak for svarlige et par ekstra spørgsmål:Ad. 2) Jeg har ikke de nævnte filer liggende i min img-mappe, hvor ligger de så?Ad. 3) Hvad hedder den .tpl-fil jeg skal rette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Ad 2: De ligger i themes/prestashop/imgAd 3: themes/prestashop/authentication.tpl/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 25, 2009 Author Share Posted October 25, 2009 Nu har jeg fundet hvor jeg skal indsætte “style = "display:none;"” , men kan ikke greje hvor det skal skrives. {l s='Assign an address title for future reference'} ! <input type="text" class="text" name="alias" id="alias" value="{if isset($smarty.post.alias)}{$smarty.post.alias}{else}{l s='My address'}{/if}" /> * Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Du skal bare skjule hele afsnittet: /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 25, 2009 Author Share Posted October 25, 2009 Tak for hjælpen, nu virker det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts