Mx84 Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 nogender kan hjælpe mig lidt. Jeg forsøger at flytte produkt data. op over beskrivelse. men jeg kan ik rigtigt få det til at virke. Nogen der kan hjælpe mig her ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mx84 Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 jeg fandt selv ud af det. kan man slette tråden igen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Næ, men man kan skrive løsningen til gavn for andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mx84 Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 lidt svært at forklare. fandt en guide og sgu blot flytte noget kode i theme/product.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 (edited) Hvis du har fundet en guide, så har den vel et link du kan henvise til? Men hvorfor skriver du det ikke bare i den korte beskrivelse, hvis der ikke skal stå noget der i forvejen? Edited April 5, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts