kwoos Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Bestaat er ook een module die het mogelijk maakt om als klant een bestelling te doen én deze op te halen op een bepaalde locatie én tijd. Dus geen vervoerders. Waarschijnlijk heel simpel...maar ik zie het niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Dat zal je zelf moeten aan maken. Heb ik ook in mijn shop www.hetschoenmakertje.nl. Alleen ik heb het zonder dag en tijd gedaan, klant krijgt een email zodra het klaar ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwoos Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Dit betreft en vuurwerksite. Zij kunnen alleen maar op speciale dagen leveren. Een klant zou een tijd op een dag moeten kunnen selecteren. De klant dient het dan zelf af te halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Denk dat dat maat werk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts