AndersHelbo Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 (edited) Hej Jeg er ved at lave nogle CMS-sider, som i editoren ser fine ud, men når jeg gemmer dem og vil se dem live på siden, så laves der ikke mellemrum mellem afsnitene? Hvordan kan det være? Se attachments. Edited April 23, 2014 by Anders Helbo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Hvilken version af Prestashop? Hvilket FO tema? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mRommel Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Hej Anders,Det ligner ud fra dit screenshot at dit tema ikke har nogen styling af tekst på front-end af din shop. Det du ser i editoren er Prestashop styling af editoren. Denne bliver kun sat på så længe du er i Back-end. For at løse dette skal du blot lave nogle simple tekst styles i eksisterende eller via nyt stylesheet. Så er du kørende igen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Hej Anders, Det ligner ud fra dit screenshot at dit tema ikke har nogen styling af tekst på front-end af din shop. Det du ser i editoren er Prestashop styling af editoren. Denne bliver kun sat på så længe du er i Back-end. For at løse dette skal du blot lave nogle simple tekst styles i eksisterende eller via nyt stylesheet. Så er du kørende igen. Så fandt jeg ud af problemet, hvilket var at stylingen ikke var lavet på front-end delen. Det er nu rettet heldigvis, og nu virker det igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Husk at rette dit indlæg til løst - se hvordan på forsiden af forum - en af de "pinned" indlæg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Husk at rette dit indlæg til løst - se hvordan på forsiden af forum - en af de "pinned" indlæg Sådan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts