AndersHelbo Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Hej Jeg er ved at bygge en webshop op for en kunde. Til dette har jeg installeret QuickPay's modul, samt OPC-modulet: http://addons.prestashop.com/en/checkout-modules/6841-one-page-checkout-for-ps-15.html. Problemet er dog, at når jeg markerer QuickPay som betalingsmåde og vil bekræfte ordren, så stor OPC bare og snurre (se vedhæftede billede). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Har du sat modulet til Override checkout button? Ellers kontakt Peter, som du har købt modulet af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Har du sat modulet til Override checkout button? Ellers kontakt Peter, som du har købt modulet af. Ja, override af checkout button er slået til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Så må du kontakte Peter, som nævnt tidligere:) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Så må du kontakte Peter, som nævnt tidligere:) Tak. Det er hermed gjort. Vender tilbage når løsningen er fundet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 "override af checkout button er slået til" Hvor slår man denne til henne? Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 I OPC modulet Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Ja det kan jeg se. Tak. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts