Mx84 Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 hey. findes der er gratis modul eller en anden måde. hvorpå man kan lave drop down menu eller ud fra nogle bestemte features eller andre værdi felter fra en oprettet vare ? fx få en drop downmenu, ud fra 3 forskellige product futures eller ud fra noget under shipping ? syntes jeg havde set noget engang, men kan ik rigtigt huske det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mx84 Posted March 30, 2014 Author Share Posted March 30, 2014 jeg søger en drop down menu, der kan fungere som søg ud fra indtastet features Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Jeg forstår heller ikke spørgsmålet. Hvis du selv har set noget, men ikke rigtig kan huske, hvad det kan - så kan vi jo ikke vide, hvad det er, du leder efter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts