Law2602 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Hej Alle, Kan I hjælpe med nedenstående problem`? Ved sidste punkt i Checkout står muligheden Ewire helt forkert. men hvor skal jeg ændre det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Prøv f.eks. at sammenligne med, hvordan jeg har lavet det med Quickpay. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Law2602 Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Hej Prestashop Fanatic. Kan du vise et eksempel? eller guide mig i retningen af hvad jeg skal ændre for at få det til at virke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stofferdreng Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Jeg har samme problem med ePay - og de er rimelig ligeglade - er den nogen som har en løsning som virker på ePays modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Bruger I standard themet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Law2602 Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 Jep det gør jeg ihvertfald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Underligt, jeg har sat Ewire op i flere shops, hvor det ikke står på den måde du viser. Heller ikke på andre themes end default. Er du sikker på, at du ikke har ændret noget i css eller tpl filer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Law2602 Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 hmm jeg opgraderede fra 1.5, hvor jeg ikke er sikker på hvad der blev ændret for at få det til at virke :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Til hvilken version? Hvis det er version 1.6 er det jo en helt anden historie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Law2602 Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 Det er 1.6 Ja :-) undskyld at jeg ikke var klar omkring det fra starten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Jamen så kan jeg ikke hjælpe, da jeg ikke har kigget på 1.6 og ikke påtænker at gøre det før den har været i luften mindst et par måneder og de mest basale fejl er rettet - hvilket det af diverse indlæg på forum ikke tyder på er tilfældet. (Helt som forventet og som det har været i de 4 år jeg har brugt PrestaShop er nyeste nye ikke lig med bedste løsning) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stofferdreng Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Standard tema på version 1.6 - og ePay modulet ser ud som det viste på ewire. Nu er de helt stoppet med at svare på mine forespørgsler på en løsning hos deres support. Tvivler på fornyelsen sker hos dem ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Law2602 Posted April 4, 2014 Author Share Posted April 4, 2014 Det er 1.6 Ja :-) undskyld at jeg ikke var klar omkring det fra starten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts