sydboen Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Hejsa Kjed Hvordan ser det ud med en sprog-fil på dansk til 1.6.0.5. jeg ved godt der ligger en med ca 57% oversættelse - men resten? Bjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Hvis du er god til dansk, er du velkommen til at deltage på https://crowdin.net/project/prestashop-official/da . /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Man skal vel også være god til engelsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
NBBO Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 (edited) Hej Kjeld. Vidste ikke man kunne hjælpe med oversættelserne.....Vil jeg meget gerne gøre når jeg har tid tilovers. Har været flydende i engelsk i over 10 år, mit hovedsprog er dansk. Er jeg kvalificeret? Og er der regler for ens sprog, udover de klassiske "Ingen slang" "ingen unødvendige forkortelser" osv? Skal man f.eks. teste ens oversættelser først, for at se der ikke bliver ændret i strukturen af prestashop designet eller? -NB Edited May 22, 2014 by NBBO (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Systemet er indrettet, så man kan stemme om oversættelserne. Det er mest back-office-oversættelser, der mangler. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts