gandalfdk Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Jeg er ved at lave en shop. hvor vi sælger vare der skal broderes navn på.Hvordan laver man en god løsning så kunden kan indtaste det navn der skal broderes påHilsenHenrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Kunden har mulighed for at komme med en kommentar ved betalingen. Men du ville vel helst have kommentaren/navnet pr. vare./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
gandalfdk Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Jeg ville gene have at man skal skrive hvad der skal stå når man har lagt varen i indkøbskurvenHIlsenHenrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessellund Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Under hvert produkt har du mulighed for at "Personliggøre". (Katalog -> Produkt -> 5. Personliggøre)Vælg her hvor mange tekst-felter der skal være -> tryk gem.Herefter kan kunden skrive en tekst til produktet og lægge det i kurven. Teksten vises også i kurven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Arj, hvor smart. Det havde jeg ikke set./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tde-cnc Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 virker det også i version 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tde-cnc Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 er det muligt at flytte tekst felte op over add to cart knappen og gøre det større. med plads til mere tekst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tde-cnc Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 er der ingen der har svar på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 virker det også i version 1.4 Har du selv prøvet? For mit vedkommende - og mange andre af dem der har brugt Prestashop i lang tid, så har vi ikke opgraderet. Hvis vi svarer på spørgsmål om ver. 1.4, så er det som oftest fordi vi lige tjekker det i en testshop, når folk har et spørgsmål. Og igen for mit vedkommende, så tester jeg ikke alt, som folk stiller spørgsmål om, idet jeg forventer, at folk også selv prøver - før de spørger og så gerne deler deres erfaring med andre :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 er det muligt at flytte tekst felte op over add to cart knappen og gøre det større. med plads til mere tekst. Dette spørgsmål bør du stille i en ny tråd, det har ikke noget med den oprindelige (gamle) tråd at gøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts