rvzoest Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 (edited) Zonder de module aan te passen is mijn homeslider totaal uit proporties op de home pagina sinds enige dagen. Ik probeer dit nu te corrigeren na een backup echter krijg ik de afbeeldingen niet meer in het gareel.. Heeft iemand anders ook dit probleem? update : na versie 1.2.2 te updaten naar 1.2.9 is helemaal een probleem.Nu kan ik geen afbeeldingen meer uploaden. Edited April 3, 2014 by rvzoest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansNL Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Volgens mij heb ik het zelfde probleem.... www.gaysandgadgets.com Op de DUTCH gedeelte van de site kan ik dus mijn plaatjes niet zien, die ik wel heb geupload in Backoffice. En als je ENGLISH bekijkt dan zie je de plaatjes wel en is het allemaal netjes. Volgens mij komt het ook door de update Wie o wie kan mij daar mee helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvzoest Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Ik denk niet dat de problemen hetzelfde zijn HansNL. De posting van mij is ouder en is in principe opgelost met updates. Misschien als je een plaatje post van de NL site en de EN site kunnen mensen kijken waar het probleem ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansNL Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Mijn oplossing staat hier: http://www.prestashop.com/forums/topic/320180-theme-configuration-pictures/?do=findComment&comment=1622518 Dus is ook opgelost inmiddels! Misschien moet je dan hier ook even aangegeven dat het is opgelost, dan weten andere dit ook!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvzoest Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Ik heb het onderwerp op SOLVED gezet HansNL, bedankt voor het meedenken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts