Voodoochild Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Wij hebben sinds kort een extra teken in onze center_column. Op de een of andere manier is onder het print knopje het cijfer 1 gekomen, wie kan mij een tip geven waar dit zou kunnen staan ? Bijgevoegd de afbeelding.. Alvast bedankt voor de tip ! Groetjes, Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Muis eroverheen in Chrome. Selecteer "inspect element" (andere browsers hebben iets soortgelijks). Dan kun je zien wat ervoor en erna staat. Zo te zien is de product pagina. Dus product.tpl. Zou niet moeilijk moeten zijn. Edited March 26, 2014 by musicmaster (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Ik heb inmiddels met firebug de bewuste regel gevonden.. Als ik deze regel verwijder dan is alles weer zoals het was, helaas slaat firebug dit niet op en moet ik het bestand vinden op de server... En dat is juist het probleem, aan de rechterzijde van het scherm staan zoveel dingen dat ik er geen reet meer van snapt Er staat global.css / center_column / primary block enz enz.. In de product.tpl is deze regel overigens niet te vinden....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Wat je in Firebug ziet is de code zoals die op dat moment is. Dus als javascript of jquery dynamisch wijigingen in je pagina hebben aangebracht dan zie je die ook. Om de pagina zonder die wijzigingen te zien moet je bij het aanklikken met de rechtmuis "source code" kiezen. Wat je in Firebug ziet moet je vooral als richtingsaanwijzing zien. Je kijkt wat ervoor en erachter staat en zo kom je erachter om welk stuk code uit product.tpl het gaat. Als je het ongeveer gevonden hebt dan kun je eventueel wat debugging code (ik gebruik altijd een paar x'jes) zien waar het precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Als ik op de rechter muisknop naar de bron van de pagina kijkt, zie ik het volgende stukje code waar het dat cijfer 1 staat... <!-- MODULE MailAlerts --> <input type="text" id="oos_customer_email" name="customer_email" size="20" value="[email protected]" class="mailalerts_oos_email" onclick="clearText();" /><br /> <a href="#" onclick="return addNotification();" id="mailalert_link">Meld mij zodra (weer) beschikbaar</a> <span id="oos_customer_email_result" style="display:none;"></span> <!-- END : MODULE MailAlerts --> </p> <p class="warning_inline" id="last_quantities" style="display: none;" >Let op: dit is de laatste op voorraad!</p> <p style="display: none;" id="add_to_cart" class="buttons_bottom_block"><input type="submit" name="Submit" value="In winkelwagen" class="exclusive" /></p> <div class="clear"></div> </form> </div> </div> 1 <!-- description and features --> <div id="more_info_block" class="clear"> <ul id="more_info_tabs" class="idTabs idTabsShort"> <li><a id="more_info_tab_more_info" href="#idTab1">Meer informatie</a></li> Heb alle files op de server doorgelopen maar heb het niet gevonden.. Voel me net de matrix...zie allemaal cijfertjes als ik in me nest ligt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 In my product.tpl there is a line " <!-- description and features -->". It should be there in your too. Just do a text search in product.tpl for "description and features". So somewhere right before that is that "1" generated. Of course you are very unlikely to find there a "1". Instead you will find some variable that evaluates to a "1". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Aha, dus het is een variabel wat waarschijnlijk die 1 genereert...... Leuk zoekwerkje gaat dat worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Aangezien het een onbegonnen werk begint te worden, heb ik een dapper besluit genomen door de 1.4 versie opnieuw te downloaden... Uit de gedownloade file's heb ik de product.tpl gehaald en geuploaded op de server waar het fout gaat..... Je raad het al........het cijfer 1 staat er nog steeds Ik laat het voor wat het is, ik gaat hier niet uitkomen. Allemaal bedankt voor het meedenken ! Greetz, Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Sorry Voodoochild, maar dit zijn dingen die ik - als ze in mijn shop gebeuren - meestal binnen 5 minuten heb opgelost. Heb je überhaupt al naar de broncode gekeken om te kijken of het niet toevallig door javascript wordt gegenereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 Helaas gaan mijn technische vaardigheden mbt javascript, smarty en css niet zo ver dat ik dit gaat oplossen, kan uren naar de broncode kijken (wat ik al heb gedaan) maar ik zie niets raars verder... Helaas pindakaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts