skinordic Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Hej Et af mine problemer med at opgraderer til 1.6 er at der ikke vises billeder på mine CMS og kategori sider. Billederne ligger korrekt men vises ikke på siden der vises kun et ikon Billederne vises heller ikke når jeg trykker "prewiev" Produktbilleder vises korrekt jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Hvad er så vigtigt for dig at opgradere til version 1.6. en uge efter at den er udkommet. Kikker du blot lidt længere ned på listen af emner, vil du se, at der er adskillige problemer med den version. Det er der hver gang Prestashop ændrer det 2. ciffer. Rul tilbage, vent 2-3 måneder, eller bliv prøveklud for Prestashop, med adskillige opdateringer til følge. Så vidt jeg ved, hedder versionen p.t. 1.6.0.6. Altså 6 opdateringer siden den 17.03.2014. Det er sgu mange..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinordic Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Jeg har fundet en løsning - så problemet er løst Jeg erstattede indholdet i .htaccess filen med dette <IfModule mod_php5.c># Turn the PHP engine offphp_flag engine off </IfModule> så det virker som det skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts