Voordeel-shopje Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Hallo, Ik heb nog aantal apps bijgewerkt en nu wou ik even na mijn website gaan om wat te bekijken en nu is mijn hele pagina wit en is mijn website niet meer te zien?? Wat heb ik fout gedaan?? Hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 heb je wat meer info ?? welke modules heb je bijgewerkt , en wat heb je bijgewerkt ? welke versie ps heb je ? heb je een linkje ? heb je de foutopsporing al aangezet en gekeken welke foutmelding je krijgt ? weet dus niet wat je fout hebt gedaan of wat er fout is gegaan :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 hallo we hebben hetzelfde probleem, na het updaten van enkele modules werkt de frontend niet meer, gewoon witte pagina. was een update van verschillende modules, een stuk of 10, we werken met ps 1.5.6.2 de backend werkt gelukkig nog wel,waarschijnlijk zijn er nog gebruikers met hetzelfde probleem. we zijn benieuwd hoe we dit kunnen oplossen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeel-shopje Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 hallo we hebben hetzelfde probleem, na het updaten van enkele modules werkt de frontend niet meer, gewoon witte pagina. was een update van verschillende modules, een stuk of 10, we werken met ps 1.5.6.2 de backend werkt gelukkig nog wel,waarschijnlijk zijn er nog gebruikers met hetzelfde probleem. we zijn benieuwd hoe we dit kunnen oplossen Ja idd ik gebruik dezelfde versie als jullie. Ja ik ben ook na een oplossing. Weet dat het veel modules waren in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 hebben de modules de juiste rechten ? dus alle mappen 777 ( alleen de mappen ! ) en andere mogelijkheid is om via ftp je cache en compile map leeg te maken ,, cache ->smarty - cache cache ->smarty - compile heeft dit geen effect verwijder dan je Htacces in je root (maak eerst een backup ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeel-shopje Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 De modules hebben de juiste rechten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 dan de andere dingen even uitvoeren ,, via ftp je cache en compile map leeg te maken ,, (alle bestanden verwijderen ,,behalve index.php ) deze vind je als volgt: cache ->smarty - cache cache ->smarty - compile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeel-shopje Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 Probleem al opgelost gewoon even upgraden na 1.6.0.5 dan doet hij het weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 (edited) bij ons op via de FTP staan de rechten op 755, zoals bij onze andere sites. kijk ook eens op http://www.prestashop.com/forums/topic/317315-updated-new-modules-updates-22-03-2014-for-15-are-broken/ Edited March 23, 2014 by kenvdvgsm (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Probleem al opgelost gewoon even upgraden na 1.6.0.5 dan doet hij het weer ok ik ga dan ook een upgrade doen, lijkt mij de beste en snelste oplossing thanks voor de info en de snelle reacties!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 ik heb het net iets anders gedaan ps 1.5.6.2 gdwnl de map met modules via de ftp verwijderd en de map modules vanuit de zipfile genomen terug upload naar server en alles werkt terug normaal, is momenteel de rapste oplossing, later ga ik een upgrade doen naar 1.6.0.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacestar Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Er zijn volgens mij 4 updates die dit veroorzaken. Zelf gisteravond ook dit probleem na die updates (heel vreemd). Ik denk dat deze upgrades voor 1.6 waren en niet voor 1.5, foutje bij Prestashop?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenvdvgsm Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 idd ondertussen zijn er op het Engels forum ook enkele topics daarover gestart zie link vorige post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacestar Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Inderdaad, die heb ik daarna ook gelezen! Terugzetten is de beste oplossing, upgraden na 1.6 lijkt mij ook nog niet de beste oplossing. Daarmee is bij een 75% beeldbreedte is alles goed zichtbaar maar zodra je beeldvullend wilgaan werken zie je nogal wat grafische slordigheden. Voor een klant niet echt prettig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeel-shopje Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Inderdaad, die heb ik daarna ook gelezen! Terugzetten is de beste oplossing, upgraden na 1.6 lijkt mij ook nog niet de beste oplossing. Daarmee is bij een 75% beeldbreedte is alles goed zichtbaar maar zodra je beeldvullend wil gaan werken zie je nogal wat grafische slordigheden. Voor een klant niet echt prettig. Haha nou opzich is 1.6 wel verbeterd alleen als je dan je website bekijkt ziet het er niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Er is inderdaad een probleem dat Prestashop met zijn semi-automatische upgrades 1.6 modules op 1.5 shops installeert en zo shops naar hun de Filistijnen helpt. Zie hier: http://www.prestashop.com/forums/topic/317563-addons-suggesting-incompatiable-native-module-upgrades/ Ik weet niet of ze er al wat aan gedaan hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts