Jump to content

Min indkøbskurv er væk

MichaelH

Recommended Posts

Hej, jeg har siddet og forsøgt at bygge en lille webshop op over standardtemaet i v1.6

Det er gået godt indtil jeg pludselig opdager at man ikke kan købe/sælge varer, men kun tilføje til ønskelisten.

Til min skræk ser jeg at der ikke findes en indkøbskurv, så det er jo nok problemet, men jeg ka dælme ikke få den til at virke.

Er der en der er rar og hjælpe mig lidt på vej

mvh

Michael

Jeg kan kun anbefale version 1.5.6.2 de næste par måneder frem i tiden. Version 1.6 er lige frigivet og installerer man den, er man automatisk testkanin de næste mange måneder, hvor man konstant venter på opdateringer og fejlrettelser (læs om andres problemer efter opgraderinger her i forum og helt sikkert også på det engelske forum, så versionen er, som ventet - ikke fejlfri). Det har de ikke været siden jeg startede med PrestaShop for 4 år siden.

Du skal begynde forfra, der er stor forskel mellem version 1.5 og 1.6. Jeg går ud fra, at du have lavet one-click install? Hvis dit webhotel ikke tilbyder ældre versioner, skal du installere manuelt. Ældre versioner findes under Fanebladet "Community" "Dev/Old" versions

Så har du styr på den manuelle installation:-) Hvis jeg var dig, ville jeg benytte lejligheden til at finde et andet webhotel, inden du skal installere igen. PrestaShop og one.com kører ad pommern til samen - prøv at søge i forum.... Og de tager ikke daglige backups i øvrigt.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)