Jump to content

Integration til wordpress

Ravn0

Recommended Posts

Hej

Jeg håber meget, at der er en venlig sjæl, som kan hjælpe mig.

Jeg har ikke meget erfaring med Wordpress og PrestaShop, så jeg løber ofte panden mod en mur :)

Jeg har netop opdateret Wordpress og PrestaShop... Efter jeg har opdateret, får jeg følgende besked i Wordpress-backend: "Configure PrestaShop Integration : Please check your installation or this plugin will not work!"

Se evt. det vedhæftede screenshot. 

Uanset hvad jeg skriver, så accepteres det ikke. Er der nogen, som har en ide om hvad jeg kan gøre?

Når jeg vil logge ind i PrestaShop-backend, får jeg også en fejlmelding - se vedhæftede screenshot. Jeg kan godt komme ind på PrestaShop-backend, når jeg trykker på "Få mig væk herfra"

Jeg ved ikke om de to fejlmeldinger har noget med hinanden at gøre... Hvis jeg løser den ene - vil den anden måske også forsvinde?

Jeg håber meget at der sidder et geni, som kan fortælle mig hvad der skal til :) 

Hilsen Peter

post-764211-0-47916100-1395474033_thumb.png

post-764211-0-23027300-1395474414_thumb.png

Jeg har i dag installeret den gamle forrige version af Prestashop, hvilket har afhjulpet det ene problem, men Jeg får stadig en besked i Wordpress om at jeg skal angive: "PrestaShop path"... Uanset hvad jeg skriver, får jeg en besked om at stien er ugyldig...