[email protected] Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Hej Jeg har www.retrofashion.dk Jeg har lavet nogle kuponkoder og aktiveret dem - men det felt hvor man skriver koden ind vises ikke?Hvad skal jeg gøre?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Det er godt svært at sige, når dit link til shoppen giver en 404-side, og du i øvrigt ikke skriver noget om version eller noget som helst andet. Læs retningslinier for det danske forum på forsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 Det er godt svært at sige, når dit link til shoppen giver en 404-side, og du i øvrigt ikke skriver noget om version eller noget som helst andet. Læs retningslinier for det danske forum på forsiden. Den går da ind på siden ? prestashop 1,5,6,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Det gjorde den ikke - jeg fik 404 fejl. Og nu er shoppen lukket for vedligeholdelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts