jjpljjpl Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Hej.Tänkte se om någon kan hjälpa mig skaffa en till Blockadverstising till Prestashop 1.4.7.0Väldigt tacksam för hjälp!Tack på förhand alla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhpMadman Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Sök i forumet på multi block advert. Finns flera trådar om samma modul. En av versionerna ska funkar till 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjpljjpl Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Jag hittar bara denna tråden när jag söker på de? Har du länk till denna modulen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhpMadman Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 http://www.prestashop.com/forums/topic/217702-module-block-advertising-multiple-v0101/ Någonstans på typ sida 2-3 ska finnas en uppdatering från mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjpljjpl Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Laddade upp den på min 1.4.7.0 men ser inte att den har dykt upp någonstans.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts