Cooltights Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 (edited) LØST! (Der skulle lige vælges dansk en 3/4 forskellige steder, før det er en mulighed at deaktivere det engelsk sprog fra listen, og nu fungere det vist efter hensigten) Jeg har lavet en oversættelse af min hjemmeside til dansk, og har også valgt dansk som default language. har fjernet muligheden for folk at vælge hvilket sprog de vil se, da hjemmesiden kun henvender sig til folk fra danmark. Men når jeg fylder tekst og beskrivelser på hjemmesiden gør jeg det kun ved den danske version. Og det er derfor ret skidt at mac brugere kommer til en side uden beskrivelser og med forkert layout. Er der nogle der har en ide om hvordan dette kan fjernes ? Har også prøvet at fjerne engelsk som sprog i systemet, men da det er moder sproget tillader det ikke mig at slette det helt. Men jeg ønsker at alle der besøger siden, skal tilgå den danske version kort fortalt. Mvh. Jimmi Jensen http://cooltights.dk/presta/nytest/index.php Edited March 19, 2014 by Cooltights (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Hvilken PS version? Jeg får den også på engelsk. Og jeg er IKKE mac bruger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooltights Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Hvilken PS version? Jeg får den også på engelsk. Og jeg er IKKE mac bruger. Bruger den seneste version, har ikke opdateret til 1.6 endnu. Fra min egen stationær samt bærbar computer bruger de begge den danske version. Kan det have noget at gøre med du bruger engelsk browser? Eller kender du til en måde man kan "force" brugen af den danske version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooltights Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 Har nu selv undersøgt lidt nærmere også, og kan se at bruger man Chrome/firefox = dansk version. Internet explore = engelsk :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts